Obchodní podmínky

provozovatele webové prezentace, umístěné na internetové adrese www.jetsurfprague.cz:
OK Point plus, s. r. o., IČ: 26469758, se sídlem Urbánkova 3351/10, 143 00, Praha 4 (dále také „prodejce“) pro prodej poukázek na služby prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.jetsurfprague.cz. Podmínky poskytování samotných služeb v podobě jízdy na motorizovaném surfovém prkně Jetsurf (dále také „služby“) se řídí zvláštními podmínkami či pokyny společnosti OK Point plus, s. r. o. (dále také „společnost“) jako poskytovatele služeb. 

 

I. Úvodní ustanovení

  1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy (dále jen „ smlouva“) uzavírané mezi prodejcem a fyzickou osobou jako spotřebitelem (dále jen „spotřebitel“) nebo osobou odlišnou od spotřebitele (tyto dva typy zákazníků dále jen „ nakupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodejce. Internetový obchod je prodejcem provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese www.jetsurfprague.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“). 
  2. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek. 
  3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy. Smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. 
  4. Znění obchodních podmínek může prodejce měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek. 

 

II. Uzavření smlouvy

 

  1. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o poukázkách (voucherech) na služby včetně jejich cen. Ceny poukázek na služby zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodejce uzavřít smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. 
  2. Pro objednání poukázky na služby vyplní nakupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o: 
    1. objednávaných poukázkách na služby (objednávané poukázky „vloží“ nakupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu), 
    2. kontaktních údajích nakupujícího  (dále společně jen jako „objednávka“). 
  1. Před zasláním objednávky prodejci je nakupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky nakupující vložil, a to i s ohledem na možnost nakupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle nakupující prodejci kliknutím na tlačítko „Objednat“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodejcem považovány za správné. 
  2. Odeslání objednávky se považuje za takový úkon nakupujícího, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané poukázky na služby, cenu poukázky a osobu nakupujícího a je pro smluvní strany závazným návrhem smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení nakupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.
  3. Prodejce neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení nakupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty nakupujícího uvedenou v objednávce (dále jen „elektronická adresa nakupujícího“).
  4. Prodejce je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (objem požadovaných poukázek na služby, celková výše ceny) požádat nakupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
  5. Smluvní vztah mezi prodejcem a nakupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodejcem zasláno nakupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty nakupujícího.
  6. V případě, že některý z požadavků uvedených v objednávce nemůže prodejce splnit, zašle nakupujícímu na elektronickou adresu nakupujícího pozměněnou nabídku s uvedením možných variant objednávky a vyžádá si stanovisko nakupujícího.
  7. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh smlouvy a smlouva je v takovém případě uzavřena až akceptací nakupujícího prostřednictvím elektronické pošty.
  8. Nakupující má právo zrušit objednávku, tedy odvolat svůj návrh na uzavření smlouvy, bez jakýchkoli sankcí až do okamžiku obdržení poukázky. Zrušení objednávky je nakupující povinen prodejci oznámit prostřednictvím emailu nebo telefonu.
  9. Nakupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé nakupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí nakupující sám.
  10. Smlouva je uzavírána v českém jazyce a je prodejcem archivována za účelem jejího řádného plnění a není přístupná třetím stranám.

 

 

III. Cena poukázky na služby a platební podmínky

 

  1. Cenu poukázky na služby je nakupující povinen uhradit bezhotovostním převodem na účet prodejce pomocí jedné z platebních metod.
  2. Prodejce nepožaduje od nakupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu.
  3. Závazek nakupujícího uhradit cenu poukázky na služby je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodejce.
  4. Případné slevy z ceny služby poskytnuté prodejcem nakupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
  5. Nakupující je vždy e-mailem informován o bankovním spojení, na které má provést platbu ceny poukázky, stejně jako o číslu objednávky, které slouží jako variabilní symbol.
  6. V případě, že nakupující neuhradí cenu poukázky do 5 dnů ode dne provedení objednávky, bude ze strany prodejce taková objednávka považována za zrušenou.


IV. Poukázka na služby

 

  1. Poukázka na služby opravňuje osobu, která je jejím držitelem (dále jen „držitel poukázky„), k poskytnutí služby, na kterou je poukázka vystavena, přičemž tuto službu poskytuje společnost OK Point plus, s. r. o., IČ: 26469758, se sídlem Urbánkova 3351/10, 143 00 Praha 4.
  2. Poukázka má formu kódu (či kódů) a prodejcem je poskytována v elektronické podobě ve formátu PDF nebo ve fyzické (papírové) podobě. Poukázka bude nakupujícímu doručena v elektronické podobě prostřednictvím e-mailové zprávy na e-mail, zadaný nakupujícím v objednávce, a to do 2 dnů ode dne, kdy bude prodejci na jeho účet připsána platba za poukázku, nebo ve fyzické (papírové) podobě prostřednictvím poštovní přepravy na adresu, zadanou nakupujícím v objednávce, přičemž doba doručení fyzické poukázky závisí na poskytovateli poštovních služeb (zpravidla do 7 pracovních dnů). 
  3. Poukázku lze využít pouze jednorázově a její hodnotu nelze rozdělit a využít na více než jednu službu. Poukázka po jejím využití zanikne. 
  4. Poukázku může využít pouze jedna osoba.
  5. Poukázku (ani její nominální část) nelze vyměnit za finanční prostředky. 
  6. Platnost poukázky je vždy na letní sezónu roku, v kterém byla zakoupena a služba, na kterou je poukázka vystavena, musí být využita v průběhu tohoto období tedy měsíců duben – září. Uplynutím doby platnosti právo na využití poukázky zaniká a nakupující (ani držitel poukázky) nemá nárok na jakoukoli finanční či jinou náhradu ani na vrácení uhrazené ceny za poukázku či náhradu škody. Prodloužení platnosti poukázky není možné. 
  7. Pro využití poukázky je nutno číselný kód (čí kódy), který poukázka obsahuje, vyplnit při rezervaci požadovaného termínu využití služeb či jej předložit před poskytnutím služby. 
  8. Nakupující (či držitel poukázky) je povinen zabezpečit poukázku proti ztrátě, odcizení či neoprávněnému použití třetí osobou. V případě ztráty či odcizení poukázky je nakupující (či držitel poukázky) povinen bez zbytečného odkladu tuto skutečnost písemně oznámit prodejci. Prodejce neodpovídá za užití poukázky neoprávněnou osobou, pokud prodejci ztráta či odcizení nebyla písemně oznámena, nebo mu byla oznámena až po poskytnutí služby. 

 

V. Odstoupení od smlouvy spotřebitelem

 

  1. Spotřebitel má v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy mu byla poukázka doručena. Odstoupení od smlouvy musí být prodejci odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. 
  2. Pro odstoupení od smlouvy může spotřebitel využít vzorový formulář poskytovaný prodejcem, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od smlouvy může spotřebitel provést osobně na adrese prodejce OK Point plus, s. r. o. Urbánkova 3351/10, 143 00 Praha, nebo prostřednictvím e-mailové adresy info@jetsurfprague.cz. V případě odstoupení od smlouvy nese spotřebitel náklady spojené s administrací zrušení smlouvy. Spotřebitel bere na vědomí, že v případě, že mu k nákupu byl poskytnut kupón na slevu, službu či jinou výhodu, odstoupením od smlouvy platnost tohoto kuponu zaniká. 

 

  1. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší.
  2. V případě vrácení poukázky v elektronické podobě postačí vyplněný a odeslaný formulář pro odstoupení od smlouvy zaslaný elektronicky na adresu prodejce info@jetsurfprague.cz. V případě vrácení fyzické poukázky je nutno tuto doručit zpět na adresu prodejce. 
  1. V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodejce peněžní prostředky přijaté od spotřebitele do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy spotřebitelem.
  2. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a prodejce (či společnost) s plněním na základě výslovné žádosti spotřebitele začal před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí prodejci poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel prodejci poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění. Spotřebitel bere na vědomí, že uplatnění poukázky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy je výslovnou žádostí spotřebitele k započetí plnění služby. Uplatnění poukázky je vždy jednorázové a po započetí plnění služeb na základě poukázky nelze vrátit poměrnou část sjednané ceny poukázky. 
  3. Je-li poskytnut spotřebiteli dárek, je darovací smlouva mezi prodejcem a spotřebitelem uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od smlouvy spotřebitelem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a spotřebitel je povinen prodejci vrátit i poskytnutý dárek. 

 

VI. Přeprava a dodání poukázek

 

  1. V případě, že je forma či způsob doručení smluven na základě zvláštního požadavku nakupujícího, nese nakupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy. 
  2. Je-li prodejce podle smlouvy povinen dodat poukázku na místo určené nakupujícím v objednávce, je nakupující povinen převzít poukázku při dodání. 
  3. V případě, že je z důvodů na straně nakupujícího nutno poukázku doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je nakupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním poukázky, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení. 
  4. Při převzetí zásilky od přepravce je nakupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí nakupující zásilku od přepravce převzít. 

 

VII. Práva z vadného plnění

 

  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku). 
  2. Prodejce odpovídá nakupujícímu, že poukázka při převzetí nemá vady a je způsobilá k využití na služby, na které je určena. 
  3. Práva z vadného plnění uplatňuje nakupující u prodejce v jeho sídle, případně písemně (e-mailem nebo prostřednictvím poštovní zásilky). Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodejce obdržel od nakupujícího reklamaci. 

 

VIII. Další práva a povinnosti smluvních stran

 

  1. Nakupující nabývá vlastnictví k poukázce zaplacením celé ceny.
  2. Prodejce není ve vztahu k nakupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
  3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
  4. Platforma pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodejcem a spotřebitelem ze smlouvy.
  5. Prodejce je oprávněn k poskytování služeb na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. 
  1. Nakupující uzavřením smlouvy přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku. 

 

IX. Ochrana osobních údajů

 

  1. Svou informační povinnost vůči nakupujícímu ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů nakupujícího pro účely plnění smlouvy uzavřené mezi provozovatelem (prodejcem) a nakupujícím, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností prodejce plní provozovatel (prodejce) prostřednictvím zvláštního dokumentu – Zásadami zpracováním osobních údajů, který je dostupný zde*). 
  2. Uzavřením smlouvy s provozovatelem (prodejcem), jejíž součástí jsou vždy tyto obchodní podmínky, nakupující výslovně prohlašuje, že je seznámen se zásadami zpracování osobních údajů, s jejichž zněním se před uzavřením smlouvy nakupující seznámil. 

 

X. Doručování

 

  1. Oznámení týkající se vztahů prodejce a nakupujícího, zejména týkající se odstoupení od smlouvy, musí být doručena poštou formou doporučeného dopisu, nebo elektronicky na adresu prodejce, není-li ve smlouvě stanoveno jinak. Oznámení se doručují na příslušnou kontaktní adresu druhé strany a považují se za doručené a účinné okamžikem jejich dodání prostřednictvím pošty, s výjimkou oznámení o odstoupení od smlouvy učiněného nakupujícím, kdy je odstoupení účinné, pokud je oznámení nakupujícím ve lhůtě pro odstoupení odesláno. 
  2. Za doručené se považuje i oznámení, jehož převzetí bylo adresátem odmítnuto, které nebylo vyzvednuto v úložní době, nebo které se vrátilo jako nedoručitelné. 
  3. Smluvní strany můžou běžnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty, a to na adresu elektronické pošty uvedenou v uživatelském účtu nakupujícího či uvedenou nakupujícím v objednávce, resp. na adresu uvedenou na webové stránce prodejce. 

 

XI. Podmínky poskytnutí služeb a rezervace termínů

 

  1. Služby jsou zajišťovány v termínech, zveřejněných na webové stránce. Nakupující (či držitel poukázky) je povinen rezervovat si termín požadovaného poskytnutí služby prostřednictvím rozhraní, umístěného na adrese www.jetsurfprague.cz. Službu rezervace poskytuje společnost Reservio CZ, s.r.o., IČO 08394601, se sídlem Hlinky 995/70, Staré Brno, 603 00 Brno. Všeobecné podmínky služby Reservio jsou dostupné na https://www.reservio.cz/terms-and-conditions-for- end-customers. 
  2. Službu je vždy nutno rezervovat minimálně 24 hodin před požadovaným termínem poskytnutí služby. 
  3. Požadovaný termín služby je možno zrušit nejméně 1 měsíc před požadovaným termínem služby. Je-li požadovaný termín služby rezervován méně než měsíc dopředu, není možno termín zrušit, pouze změnit. Při zrušení termínu bez domluvy náhradního termínu v pozdější lhůtě, tj. méně než 1 měsíc předem, nemá nakupující (ani držitel poukázky) právo na vrácení uhrazené ceny za poukázku. 
  4. Rezervovaný termín je možno změnit na jiný nejpozději 7 dnů před požadovaným termínem služby. V pozdější lhůtě, tj. méně než 7 dnů předem, nelze termín změnit. Pokud tak držitel poukázky učiní, nemá držitel poukázky ani nakupující právo na vrácení uhrazené ceny za poukázku. 
  5. Poskytnutí služby je vždy závislé na počasí. Při nepřiznivém počasí nelze službu využít z bezpečnostních důvodů, a to zejména, nikoli však výlučně, při bouřce. Rezervovaný termín tak může být ze strany prodejce, dle jeho úvahy, zrušen z bezpečnostních důvodů (materiály, z nichž jsou vyrobena surfová prkna, jsou vodivé a v případě bouřky potenciálně nebezpečné). V takovém případě kontaktuje prodejce nakupujícího či držitele poukázky za účelem dohody nového termínu. 
  6. Prodejce si vyhrazuje právo kdykoli zrušit rezervovaný termín. V takovém případě kontaktuje nakupujícího (či držitele poukázky) za účelem dohody nového termínu. 
  7. Nakupující (či držitel poukázky) bere na vědomí, že poskytnutí služby vyžaduje základní fyzickou kondici. Využití služeb není možné, je-li držitel poukázky pod vlivem alkoholu nebo jiné návykové látky. V takovém případě bude poskytnutí služby držiteli poukázky odepřeno bez náhrady. 

 

XII. Závěrečná ustanovení

 

  1. Pokud vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů. 
  2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu. 
  3. V případě vyšší moci je prodejce zproštěn všech svých povinností vyplývajících ze smlouvy nebo obchodních podmínek a jakékoliv jejich nedodržení ze strany prodejce bude tolerováno, stejně jako nebude prodejce odpovědný za jakoukoli případnou škodu v situaci, kdy takovéto nedodržení bude způsobeno některou z příčin vyšší moci. Za vyšší moc se považuje zejména živelní pohroma či pohromy, svévolné jednání třetích osob, revoluce, povstání, vzpoura, pouliční bouře, stávky, pracovní výluky, obsazení majetku nezbytného pro plnění povinností vyplývajících ze smlouvy, války, invaze, mobilizace, embargo, vojenský režim, nouzový stav, stav ohrožení státu, mimořádné opatření při epidemii a nebezpečí jejího vzniku, krizové opatření, změna politické situace, která omezuje či znemožňuje plnění povinností vyplývajících ze smlouvy, znečištění radioaktivitou z jaderného paliva nebo z jakékoliv jiné nebezpečné součásti výbušného jaderného zařízení nebo součásti takového zařízení, teroristický útok, nečinnost státních orgánů, v době uzavření smlouvy objektivně nepředvídatelný vliv a nařízení orgánů veřejné správy, jakékoliv nové obecně závazné právní předpisy s retroaktivní časovou působností, které brání prodejci v plnění povinností vyplývajících ze smlouvy a prodejce je nemohl předvídat, překonat nebo odvrátit ani ovlivnit ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze po něm spravedlivě požadovat, či prodlení třetích osob. 
  4. Kontaktní údaje prodejce: adresa pro doručování OK Point plus, s. r. o., Urbánkova 3351/10, 143 00, Praha 4, adresa elektronické pošty info@jetsurfprague.cz. 
  5. Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1. 11. 2024 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti. Prodejce si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění. 

 

V Praze dne 1.11. 2024 

 

Formulář pro vrácení zboží

Načítací animace Načítání...
EAD Logo Trvá to moc dlouho?

Načíst znovu Načíst dokument znovu
| Otevřít Otevřít v nové kartě

Stáhnout [105.19 KB]

Dárkové poukazy právě v prodeji !